Klacht: 2 op de 10 brieven niet bezorgd / briefpost naar belgie

op 14 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dagelijks verstuur ik met postnl ongeveer 3 brieven naar belgie
elke week heb ik minimaal 1 brief die niet aankomt.
Brieven zijn onder de 50 gram en porto 2,50

Telefonisch proberen een klacht in te dienen maar hier werd niet echt een oplossing voor gevonden, het enige wat er mogelijk is het als pakket te sturen (11,-)

Ik zou graag willen weten waar de post blijft, als het een dag later bezorgd wordt kan ik goed mee leven, maar deze post verdwijnt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Tempelaar, Uit uw bericht begrijp ik dat geregeld post van u niet aankomt in België. Ik kan mij voorstellen dat het voor u heel vervelend is dat uw post nog niet is aangekomen en bied u dan ook mijn excuses aan. Helaas kan ik u niet vertellen waar uw post is gebleven, omdat deze ongeregistreerd (dus zonder trackingcode) is verstuurd. De afhandeling van internationale post gaat bovendien grotendeels buiten PostNL om, waardoor ook niet valt te onderzoeken waar uw post zich momenteel bevindt. Ik wil wel graag melding maken van uw klacht zodat deze wordt gerapporteerd. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - Op welke datum heeft u deze post verzonden? - Heeft u gebruik gemaakt van een priority zegel? Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Wtemp

6 maanden geleden - Beste, De briefpost is verstuurd op 19-08 12-08 10-08 05-08. maar ook diverse data's in de weken ervoor, we maken gebruik van de priority zegel Doordat de kosten van track&trace naar belgie best hoog zijn maken we hiervan geen gebruik.. Op dit moment maak ik foto's van alle verzendingen, en zal voor elk afzonderlijk vermiste briefpost, postnl een brief schrijven. Met vriendelijke groet,

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Tempelaar, Om de melding compleet te maken heb ik nog een aantal gegevens van u nodig. Kunt u me vertellen... Waar u de zendingen op de bus heeft gedaan? Naar welke adressen de zendingen zijn verstuurd? Wat het formaat van de zendingen was? Al vast bedankt voor u reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Wtemp

6 maanden geleden - Beste, Wilt u dat ik in deze reactie alle adressen neerzet?

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Tempelaar, Ja graag ontvang ik van u zo veel mogelijk informatie om hiervan een melding te maken ook de adressen van de geadresseerden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 16 september 2016 om 16:38 geantwoord

Geachte heer Tempelaar,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Heeft op 16 september 2016 om 16:42 geantwoord

Ik ben een lijst aan het maken om hier in te voeren, ik heb 40 brievenbus pakketten die niet bezorgd zijn over 3 maanden.
U heeft mij 3 dagen geleden een mail gestuurd en gevraagd om de adressen hier in de chat neer te zetten.

Dit kan ik niet in 3 dagen doen, dus de klacht is niet afgehandeld.
Mocht u deze klacht toch willen sluiten dan open ik een weer een nieuwe klacht, plus een klacht over dat u mij niet de tijd geeft om dit goed neer te zetten.

Graag een reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Wtemp