Klacht: 2 maanden wachten op terugstorten van het geld

op 05 oktober 2011 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maanden geleden heb ik een artikel besteld bij telsell en nog diezelfde dag het geld netjes overgemaakt. Een dag later belde ik over de levertijd en besloot mijn bestelling te annuleren. We leven nu op 5 oktober en ik heb nog mijn geld niet terug. Inmiddels twee maal contact gehad en tot twee maal toe beloven ze het binnen twee weken over te maken (hun zogenaamde “spoedbetaling) Als een bedrijf verwacht dat je betaald voor de levering en uiteindelijk niet hoeven te leveren moeten ze natuurlijk wel binnen een redelijke termijn terugbetalen. Via de servicelijn van Telsell kom je ook geen steek verder. Ze kunnen je niet doorverbinden en je moet het doen met de opmerking dat het nog eens twee weken duurt voordat er terugbetaald wordt. Schandalig dat een bedrijf zo met je geld en met zijn klanten omgaat. Ik moet nog maar zien of ik het geld terug krijg. Bestellen bij Tel sell doe ik maar niet meer…

Gewenste Oplossing:

Geld binnen drie werkdagen op de rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 23 februari 2012 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte de heer Plas,

Wij zien in ons systeem dat u inmiddels telefonisch en via mail contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij hopen van harte dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Voor eventuele vervolgvragen kunt u contact opnemen via klantenservice@telsell.com.

Met vriendelijke groet,
Tel Sell

Alle klachten die gemeld zijn door Salp