Klacht: 2 keer niet af hebben kunnen schrijven van mijn rekening

op 16 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik kreeg vandaag een mail van huurwoningen.nl. ze gaven aan dat ze meerdere keren geen bedrag hebben af kunnen schrijven.
Ik weet nergens van, Vorig jaar ben ik ooit eens op hun site geweest, totdat ik zag dat je rek nummer etc moest opgeven… no way … vervolgens terug geklikt en site afgesloten. vandaag kreeg ik een reminder dat ze niet konden incasseren. Nu komt het. Mijn ex (waar ik gelukkig een goed contact mee heb) belde me onlangs op en zei : er is al meer dan een jaar maandelijks 19,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik kan zien dat jij dat bent. Hij heeft gewoon mn mailadres dus kon t gewoon zien. Ik log dus in via dat paswoord wat ik weer op moest vragen want ik had nooit een paswoord en zag tot mn verbazing dat zijn rekening nummer er stond. Ws heeft huurwoningen.nl op de een of andere manier zijn rekeningnummer er neergezet toen ik vorig jaar had teruggeklikt. ze gaven aan hem aan dat ik dat gemachtigd had, maar dat kan ik helemaal niet, want dat is niet mijn rekening nummer!Wat het meest vreemde is, is dat volgens mij dat bureau die het incasseert gewoon toestemming moet hebben om dat te mogen doen. Hierdoor kon ik dus niet weten dat het van zijn rek steeds werd afgehaald, en ja … het is jammer genoeg zo dat hij er nu pas achterkwam, maar buiten dat, Als ik wegklik en verder na mn adres te hebben opgegeven niets meer invul en niet accordeer, dat huurwoningen dit zelf doet met een rekeningnummer dat ik meer dan 10 jaar geleden samen heb gehad.

Ik ben tevreden als huuwoningen.nl dit allemaal terugdraait, want ik heb nooit, maar dan ook nooit een rekening nummer opgegeven, omdat ik niet wil betalen voor sites zoals dit. Ik hen weggeklikt toen dat gevraagd werd en al helemaal niet een rekeningnummer opgegeven dat niet van mijzelf is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door inge van braam