Klacht: 2 keer kleine beurt besteld – olie werd niet ververst – nu turbo KAPOT!

op 25 oktober 2011 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Bij Kwikfit in Almere Buiten in februarie en augustus voor kleine beurt geweest.
In october had mijn auto plotseling geen vermogen meer en makte ontzettend veel lawaai. Auto naar Volvo dealer gebracht. Na inspectie bleek Turbo kapot zijn gegaan en hele bijbehorende onderedelen en slangen.. Reparatie kosten bij Volvo 3000€ !!!
Oorzaak: er zat een hele oude olie erin ! Dus hij kon nooit in augustus ververst zijn!
Wat kan ik nu nog doen? De RWD of justitie in schakellen? Wie weet een oplossing?

Kosten vergoeding

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte mevrouw, Uw klacht is door Kwik-Fit gelezen en zal in behandeling genomen worden. Uw dossiernummer is 74914. Wij zullen u zo spoedig mogelijk van terugkoppeling voorzien. Met vriendelijke groet, Sander Webcare Kwik-Fit Nederland B.V.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kwik-Fit in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kwik-Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kwik-Fit

Heeft op 16 november 2011 om 09:48 geantwoord

De klacht van mevrouw is voorgelegd aan de manager van het filiaal in kwestie, hij gaf aan dat de olie weldegelijk ververst was. Vanwege de onenigheid hierover hebben wij mevrouw een brief afgestuurd met een voorstel om een onafhankelijke expert naar de auto te laten kijken. Na drie weken hebben wij echter nog steeds niks vernomen, daarom hebben wij besloten de klacht te sluiten. Mocht mevrouw alsnog interesse hebben in ons voorstel, dan kan dit kenbaar gemaakt worden via een mail naar webcare@kwik-fit.nl of een telefoontje naar 0341-474777.

Alle klachten die gemeld zijn door aswi123