Klacht: 2 keer betalen voor verzendkosten

op 30 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gebruik gemaakt van een betaalverzoek naar de klant.
Prijsafspraak € 45 € 4 voor de verzendkosten.

Klant zegt dat hij € 49,40 heeft overgemaakt.

Ik heb voor het verzenden via post.nl maar € 4 betaald, waarom moet hij dan € 4,40 betalen.

Het pakket is een dag later bezorgt.

Ik ontvang nu € 45, HOEZO moet ik nu ook de verzendkosten betalen, want die moet ik wel van ontvangen bedrag afhalen.
Waar is het geld gebleven.
Ik kan ook niet zien wat de klant gestort heeft voor de aankoop van mijn goederen.

Ik wil mijn verzendkosten ontvangen, die heb ik al aan post.nl betaald.
€ 4.
Ik wil weten waarom de klant ineens meer moet betalen dan ik met de klant afspreek. Dat kan de verkoop wel beinvloeden en ik kom niet betrouwbaar over.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de verzendkosten die u heeft betaald voor uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.U geeft aan dat u tweemaal heeft betaald voor de verzendkosten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Wat is de Track Trace code van dit pakket?- Heeft u via onze site een verzendlabel aangemaakt? Wat is het ordernummer hiervan?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 07 juli 2020 om 07:49 geantwoord

Geachte heer,mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A. Lammers