Klacht: 2 jarig contract ongewild

op 24 november 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Ik heb sinds september een bedrijf overgenomen die nog een telefoon contract had lopen bij voordeelregeli goed.nl. Ik moest dat contract overnemen werd er gemeld door voordeelregeling. nl. Dit liep tot 10-2017. Ik heb gevraagd of ik het af kon kopen maar daar werd niet serieus op gereageerd. Nu deden ze mij een aanbieding om het contract uit te dienen met een gratis toestel erbij. Ik heb dat maar geaccepteerd.
De monteur is geweest en ik heb getekend voor ontvangst. Nu is er na mijn handtekening een extra vakje aangevinkt en zit ik ongewenst aan een tweejarige contract vast bij Belcentrale .nl. Ze willen niet voor of achteruit terwijl ik nadrukkelijk had gevraagd om het oude contract af te kopen. Dubbele kosten voor internet en telefoon als gevolg.
Ik ben furieus

Als ik vrij ben om zelf te kunnen kiezen waar ik mijn telefoon kosten wil onderbrengen. KPN heeft een veel goedkoper optie voor alles in 1

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 12 december 2016 om 10:48 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

We hebben deze klacht opgepakt met de eindgebruiker. Helaas staan er momenteel geen gegevens meer vermeld bij deze klacht dus kunnen we niet meer verifiëren of er nog sprake is van een klacht.
Mocht de klacht niet naar behoren zijn opgelost, vernemen wij dit uiteraard graag. Voor nu zullen wij de klacht in onze administratie sluiten.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door