Klacht: 2 dagen te laat! Te gek voor woorden!

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iets besteld op de website van lidl.
Zondagavond besteld. Dinsdag tussen 14 en 18 u zou het pakketje binnenkomen.
Op dinsdag was opeens Mn track and tracé veranderd. Was opeens geen info meer. En op woensdag stond vermeld dat er een fout in het sorteren was en dat deze donderdag tussen 14u en 18u geleverd word dus 2 dagen later.
Dit kan gewoon echt niet!!
Ik ben hierdoor 2 dagen kwijt. Dit kost mij geld!
Dit is gewoon niets meer dan amateuristisch te werk gaan.

Gewenste Oplossing:

Als het 2 dagen geleden geleverd zou worden.
Of als ik een vergoeding krijg van 3 dagen thuis wachten op een pakket voor niks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij uw pakket retour moeten sturen. Het depot heeft geconstateerd dat er schade aan uw pakket zit. Om die reden hebben wij uw zending terug gestuurd naar de afzender. Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender. Zij zullen een nieuw pakket moeten versturen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 09 februari 2018 om 22:41 geantwoord

Dit is al de zoveelste keer dat er wat misgaat bij jullie.
Ik ben het gewoon helemaal zat.
De eerste dag gaven jullie aan dat het verkeerd gesorteerd was. De tweede dag idem..En op het laatste moment geven jullie aan dat het pakket retour gaat. De laatste 2 keer had ik ook al problemen met jullie levering maar dit gaat nergens over. Ik heb door jullie 3 dagen gemist oftewel 3 dagen 4 uur thuis zitten wachten totdat jullie een pakketje komen afleveren. Jullie hebben maar 1 taak! En dat is een pakket afleveren.
Sorry maar als dit de eerste keer was had ik het nog kunnen begrijpen maar dat is het helaas niet. Hebben jullie weleens op internet gekeken hoe jullie beoordeeld zijn? Jullie hebben een 0,5 van de 10 als cijfer..Gewoon te triest voor woorden. Dit kan je mensen niet aandoen.
Maar goed het interesseert jullie blijkbaar niks dat mensen geld verliezen door jullie.
Ik heb een eigen bedrijf te runnen en ik heb in die 3 dagen 600- 1000 euro verloren omdat jullie een pakket van 100 euro moeten leveren. Sluit gewoon jullie deuren en bespaar mensen deze lijdensweg.
Ik heb ook klachten ingediend bij de personen die met jullie zaken doen. Post NL is ook een postbedrijf maar jullie mogen een keer een voorbeeld nemen aan ze.

Alle klachten die gemeld zijn door OzdenCalli