Klacht: 2 dagen later bezorgd dan de app zegt

op 05 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Speciaal bij een bedrijf besteld de adverteert met morgen in huis. Alles klopt, track and trace zegt morgen tussen 18.50 en 22.00. Op de zaterdag om 18.15 uur nogmaals zelfde bevestiging met bezorger onderweg. Om 21.15 nog maar eens in de app gekeken, staat er opeens dat er pas maandag bezorgd gaat worden tussen 10 en 16.00. Ik betaal extra voor bezorging volgende dag, vervolgens doet DHL het op dag 3!!!

Als het vanavond nog bezorgd wordt conform afspraak. De bezorger heeft blijkbaar rond 18.30 uur besloten dat hij weekend heeft en gaat maandag weer verder. Dat kan niet. Er zijn mensen die tegen meerprijs hun pakje vandaag op zaterdag verwachten. Nu opeens maandag!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft nog geen pakket te hebben ontvangen. Wilt u de track en trace code van het pakket doorgeven, dan kan ik deze nog nakijken. Ik vind namelijk meerdere zendingen op uw adres. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna Webcare DHL Parcel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 juni 2021 om 09:08 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]