Klacht: 2 dagen achter elkaar “Ontvanger niet thuis”

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 dagen achter elkaar krijg ik een melding online dat de ‘ontvanger niet thuis was’ terwijl ik mijn hele dag heb verpild te wachten. Er lag niet eens een briefje in de postbus. Ik bel en dan zeggen ze het enigste wat ze voor mij kunnen doen is om het de volgende dag te bezorgen. Vandaag weer zelfde verhaal. Ik bel 2 minuten nadat de status werd veranderd, zeggen ze dat ze de bezorgers niet kunnen bellen en dat ik nu tot maandag moet wachten en dat ik het dan zelf op kan halen.

Had plannen met wat ik besteld had, nu gaat dat niet meer door EN heb ik mijn vrijdag verspild door te wachten.

Onacceptabel.

Gewenste Oplossing:

bezorger bellen om vandaag 'nog' te bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uiteraard is het niet de bedoeling dat er tweemaal \"geadresseerde niet thuis\" wordt gemeld terwijl u thuis op uw pakket zit te wachten. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door jf1234