Klacht: 2 claims

op 05 september 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Geachte Dynasure,

Mijn eerste claim heb ik ingediend 23-07-2016. (Claimnummer: 0154077). Het heeft toen ruim 2 weken geduurd voordat ik mijn nieuwe toestel in ontvangst kreeg, dit kwam doordat mijn toestel op het moment niet beschikbaar was. Vervelend maar kan gebeuren. Vervolgens na deze 2 weken wordt de telefoon bij mij afgeleverd maar dan blijkt het dus dat het toestel defect is.

De tweede claim (0158596) diende ik vervolgens in op 16-08-2016. Ik kreeg excuses aan alle kanten omdat ik een toestel geleverd kreeg dat defect bleek te zijn en er is toen uitdrukkelijk gezegd dat ik snel een nieuw toestel zou ontvangen en dat er contact met mij zou worden opgenomen. Vandaag is het 01-09-2016 en ik heb geen enkel bericht gehad van Dynasure met betrekking tot een nieuwe telefoon. Afgelopen maandag 29-08-2016 heb ik ook weer ruim een uur gebeld met de klantenservice, mij is toen toegezegd dat er dinsdag of woensdag contact met mij zou worden opgenomen aangezien er spoed achter gezet zou worden maar ook nu weer is er geen contact met mij opgenomen op wat voor manier dan ook.

Ik moet zeggen dat ik hier enorm mee zit en eerlijk gezegd lijkt me dit ook niet zoals het zou moeten gaan. Aangezien ik nu ruim anderhalve maand wacht op een nieuwe telefoon en er geen contact met mij is opgenomen, voel ik mij ook niet meer veilig bij de telefoon die nu bij u ligt als reparatie. Daarom zou ik graag een ander toestel naar keuze willen uitzoeken tegen bijbetaling mocht dit nodig zijn.

Ik hoor graag spoedig van u.

Groet,

Bastiaan Schillemans, 01-02-1995
Begijnhove 18, 3834ZM Leusden
Telefoonnummer: 06-41157168
Polisnummer: SPLNE0001284988

Zie mail.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 07 september 2016 om 14:49 geantwoord

Beste meneer Schillemans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat deze klacht in behandeling is bij de klachtenafdeling van het customer care center. Ik adviseer u om te wachten op een terugkoppeling, daar zij dit verder met u oppakken.

Ik kan me heel goed voorstellen dat u het vertrouwen in ACE bent verloren, om deze reden wil ik u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging.

Verder wens ik u nog een fijne dag toe.

Renate
Wecare Dynasure