Klacht: 2 claims ingediend nog steeds geen antwoordt.

op 15 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste Claim team DHL Parcel

ik heb op 25 juli en op 31 juli 2 claims ingediend bij jullie.

het gaat om een zending naar Chile en Dominicaanse republiek.

case nummer : 03524688 en 03560968

het pakketje in Chile is al ongeveer 3 maanden nog steeds niet aangekomen

Dominicaanse Republiek heb ik 4 pakketjes verstuurd waarvan

2 zijn aangekomen en 2 niet, terwijl ik ze tegelijkertijd had verstuurd.

aangezien mij cliënte in de bovengenoemde landen ook op antwoordt

wachten van waar de pakketjes zijn gebleven, zou ik ook graag willen weten, hoe het zit met de status van de onderzoek.

dit is namelijk geen goede start voor mijn opkomende zaken die ik wil beginnen, hoop dat jullie begrip hiervoor hebben en mij

zo snel mogelijk tegemoet komen.

met vriendelijke groet,

R.R

mijn contact persoon in Chille , die ziet het niet meer zitten het duurt veelste lang en wilt ook niet meer samenwerken.

mijn contact persoon in Dominicaanse republiek die twee van de 4 dozen heeft ontvangen en twee niet, wilt het nog een kans geven.

ik heb aantal keren jullie medewerkers telefonisch gesproken , waarvan vandaag nog een en die zij dat het ongeveer een maand kan duren voordat ik reactie krijg. ( terwijl in de ontvangstbevestiging van de claim mails, stond dat er binnen tien werkdagen reactie komt)

ik kan me voorstellen dat een onderzoek wat langer tijd neemt dan verwacht, alleen ik heb maar een laatste kans om mij te bewijzen, om mijn beginnende zaken voort te kunnen zetten. en dat is om deze week 10 dozen te sturen.

ik ben al zoveel geld kwijt dus kan me dat niet permitteren om de verzendkosten van 10 dozen te betalen.
mijn voorstel is dan daarom: om alvast mijn zending van 10 dozen te vergoeden deze week , terwijl het onderzoek verder loopt tot eind van de maand en dan in werkelijkheid mij tegemoet komen met mij claim van de zendingen die zoek zijn geraakt.

met vriendelijke groet,

R. R.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:35 geantwoord

Beste Rawis,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ontzettend vervelend dat beide pakketten nog niet aangekomen zijn bij de ontvangers, mijn excuses hiervoor. Helaas kan ik de status van het onderzoek/de claim niet inzien. Ik wil u adviseren om hier navraag over te doen per e-mail naar nlparcelclaims@dhl.com, dit is het rechtstreekse e-mailadres van de afdeling claims en zij kunnen u hier verder over informeren.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:02 geantwoord

Beste Sane..
bedankt voor je reactie...dat is het probleem juist ik heb gemaild, gebeld met klantenservice..maar niemand kan me de status of informatie geven van mijn claims..en 10 werkdagen zijn voor bij nog steeds niks gehoord..laat op zn minst wat horen vind ik... wat ik moet ook handelen en vragen beantwoorden...claim team heeft ook geen telefoon nummer... ik heb zelf gemaild naar hun naar het bovengenoemde e-mail adres.. maar tot heden geen antwoordt...het gaat om 3 pakketen veerdeeld over 2 zendingen..

Alle klachten die gemeld zijn door Rawis Ramgatie