Klacht: 2 brievenbus pakketjes niet bezorgd wo 31 augustus.

op 05 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op woensdag 31 augustus jl zouden er 2 brievenbus pakketjes bezorgd zijn volgens de status van de 2 verschillende afzenders.
Op advies heb ik nog een paar dagen gewacht en vervolgens post.nl geprobeerd te bereiken maar er zijn telkens meer dan 20 wachtenden voor mij.

Tevereden zou ik zijn als achterhaald wordt waar de 2 pakketjes gebleven zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Uden, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat u twee birevenbuspakketjes niet heeft ontvangen terwijl TrackTrace aangeeft dat de zendingen bezorgd zijn. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Om de huidige status van uw zending en de stand van zaken te kunnen bekijken ontvang ik graag de TrackTrace codes van de pakketten. Mocht u de zendingen inmiddels toch in uw bezit hebben dan verneem ik dit uiteraard ook graag. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht angelevanuden

3 maanden geleden - Dank voor de reactie Van 1 pakket heb ik een nummer; 3SMYPA629291758 Van het andere pakketje heb ik geen nummer maar via de mail lieten ze mij dezelfde status zien als dit bedrijf. En juist dat pakketje is het belangrijkst. Hartelijk dank alvast en succes Met groet angèle

Heeft op 05 september 2018 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw Van Uden,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie en het toesturen van de barcode. Helaas moet ik u vertellen dat de bezorger voor deze zending heeft aangegeven dat de zending is afgeleverd en we geen onderzoek kunnen doen naar een onverzekerd pakket. Om deze reden wil ik u verzoeken contact op te nemen met de afzender om op zoek te gaan naar een passende oplossing. Ook kan de afzender bij ons terecht voor een verdere klachtafhandeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Heeft op 05 september 2018 om 14:54 geantwoord

De postbezorger heeft de pakketjes op het verkeerde adres afgeleverd. Misschien is nog te achterhalen waar. Ik zou hem of haar kunnen beschrijven hoe ze ongeveer eruit zagen.

Reactie van de melder van de klacht angelevanuden

3 maanden geleden - Gedupeerd voor een voor mij flink bedrag doordat een postbezorger z'n hoofd er niet bij had en dan moet er maar iets geregeld worden met de afzenders? Dattracties is verantwoordelijk afschuiven naar mijn idee.

Alle klachten die gemeld zijn door angelevanuden