Klacht: 2 brievenbus pakketjes kwijt

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht natalie hoogland-bimmel

6 maanden geleden - Tot op heden nog geen reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoogland-Bimmel,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u deze pakketten niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Het pakket zonder track en trace is niet te traceren, maar ik zie dat de afzender voor het andere pakket via ons een onderzoek heeft opgestart en dat men hier nog mee bezig is. De afzender zal hier verder over worden geïnformeerd. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door natalie hoogland-bimmel