Klacht: 2 brieven

op 02 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zijn 2 brieven verstuurd en zijn niet op dit adres aangekomen.
Adres=B.Schulte
Markeweg 92
9561 SG Ter Apel

Als wij die 2 brieven hebben ontvangen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Schulte, Allereerst hartelijk dank voor uw bericht. Wat ik hieruit opmaak is dat er twee brieven naar uw adres zijn verstuurd, maar dat deze tot op heden nog niet zijn aangekomen. Het spijt mij om dit te horen. Om uw klacht in behandeling te nemen heb ik echter nog enkele aanvullende informatie van u nodig. Dit betreft het volgende: - Op welke datum zijn de brieven verstuurd? - Ging het om gewoon particuliere post? - Vanuit welke plaats zijn de brieven uw kant op gestuurd? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht B.Schulte

3 maanden geleden - Het betreft particulier post een kaartje is verstuurd op 5 april van uit weiteveen de andere was een verhuisbericht uit musselkanaal ongeveer 3 weken geleden

Heeft op 02 mei 2017 om 14:11 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Schulte,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan niet achterhalen wat de reden is dat deze post niet is aangekomen, omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden en er per dag miljoenen poststukken door onze sorteercentra gaan.

Ik heb hier uiteraard een klacht over opgemaakt. U ontvangt hier verder geen bericht meer over, maar deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerkers en de bezorging op uw adres extra in de gaten houden om dit in de toekomst beter te laten verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Schulte