Klacht: 2

op 16 oktober 2011 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

door dit soort acties zie ik mij genoodzaakt om niet verder te gaan met het z.g. spaarplan van hans anders dit is zeer misleidende reclame en slaat helemaal nergens op

terug storting van de reeds betaalde voorschotten

Bericht van Hans Anders

7 jaren geleden - klacht in behandeling

Bericht van Hans Anders

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw…… Graag willen wij u helpen om toch op de juiste website te komen om zo te kijken wat uw verjaardagsverrassing is. Misschien hebt u bij het zoeken een zoekmachine gebruikt, hierdoor kan het voorkomen dat u niet op de website terecht komt. Als u het volgende adres www.hansanders.nl/gefelizieteerd in de adressenbalk van uw web-browser intikt komt u op de juiste site terecht. Mocht dit onverhoopt nog steeds niet lukken dan kunt u onderstaande link gebruiken. www.hansanders.nl/informatie/447-vriendenvoordeel/ Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0075 optie 3 (gratis) Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Hans Anders

Heeft op 17 oktober 2011 om 13:27 geantwoord

opgelost

Heeft op 18 oktober 2011 om 09:33 geantwoord

er is nog niets opgelost wat hans Anders ook zegt

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kjl