Klacht: 16,50 e te ontv

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

RN883955610NL ik heb nog steeds geen 16,50 euro retour ontvangen mbt een retour ontvangen pakket, onterecht retour ontvangen

Gewenste Oplossing:

16,50 e te ontv

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Gils,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket retour heeft ontvangen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat het onderzoek is afgerond en het verzoek tot restitutie van de verzendkosten is afgekeurd omdat er informatie op de zending ontbrak welke verplicht is bij een aangetekende zending naar de Verenigde Arabische Emiraten. Er is hierover een e-mail gegaan naar de afzender van deze zending; mevrouw Hagen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door PH1985