Klacht: 16 jaar betaald

op 21 september 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Al 16 jaar betaal ik 200 euro voor een lening die mijn man heeft afgesloten. Inmiddels betaal ik nu ook alweer twee en een half jaar het volledige bedrag na het overlijden van mijn man.
Ik kan dit helemaal niet missen in de maand.
Ik zit in een sociale huurwoning ben 67 jaar ik wil ervan af.
Wil mijn kinderen er niet mee opzadelen als mij wat gebeurd.
Brief geschreven naar primeline. Gevraagd om kwijtschelding maar nee hoor. Hoe kom ik hier vanaf,

graag kwijtschelding
Zou ik een stuk rust hebben

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primeline nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 27 september 2016 om 15:51 geantwoord

Beste mevrouw Van Buren,

Wij hebben kennis genomen van uw melding op klacht.nl.
Naar aanleiding hiervan hebben wij geprobeerd telefonich met u in contact te komen op het door u opgegeven telefoonnummer. Helaas is dit niet gelukt.

Wij hebben u eerder gevraagd om een kopie van de overlijdensakte van de heer Van Buren. Deze hebben wij tot op heden niet ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk om deze alsnog naar ons toe te sturen.

Daarnaast zijn wij bereid om samen met u een gepaste oplossing te vinden voor uw situatie. Daarom sturen wij u separaat het formulier Inkomsten en Uitgaven. Wij verzoeken u dit formulier volledig in te vullen en met de gevraagde bescheiden aan ons te retourneren.

Na ontvangst hiervan zullen wij contact met u opnemen om uw dossier verder met u te bespreken.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 073 645 9917. Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar vanaf 9.00 uur tot 17.30 uur.

PrimeLine

Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door werverweg