Klacht: 16 dagen transit

In Transit

Singapore
Singapore Post
Netherlands
2018-02-01 18:25 Arrival at Destination Post (Country: NL)

Destination : Netherlands
Origin : Singapore – Tracking consuming: 421 ms
2018-02-01 18:25
Arrival at Destination Post (Country: NL)

2018-01-29 09:16
Despatched to overseas (Country code: NL)

als ik info heb over de status

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 februari 2018 om 11:45 geantwoord

Geachte heer Bergwijn,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te horen dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb voor u gekeken, maar de status is onduidelijk. Ik heb het vermoeden dat het pakket retour is gegaan naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Als die het pakket niet binnen een paar weken retour ontvangen heeft dan heeft die de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen.

Heeft op 15 februari 2018 om 12:10 geantwoord

dit is geen oplossing er wordt weken lang gelogen .jullie klantenservice is troep .
dfc codes die niet worden gegeven.leugens over de douane ..! heb al contact gezocht en het pakket ligt gewoon hier in nederland..als het retour is gegaan zou de track en trace nog werken .https://t.17track.net/en#nums=RP442605825SG

wat en bagger ...

Alle klachten die gemeld zijn door mistafixit