Klacht: 15 gratis loten om 1 maand gratis mee te spelen ivm Fusie

op 26 april 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

op 15-4 gebeld ivm fusie van staatsloterij en lotto, ik kreeg 15 gratis loten zonder verdere verplichtingen, en daarmee kon ik een maand gratis meespelen van 18-4 tot 18-5. even wat gewacht en ik dacht zal het eens checken. probeer in te loggen maar dat lukt niet, VREEMD. klantenservice bellen dan maar (24-4) 46 min gewacht, ik was het zat dus opgehangen. vandaag (26-4) van alles geprobeerd en kon eindelijk inloggen. en wat zie tot mijn verbazing , een abonnement van drie loten en geen 15 gratis loten. ben wat gaan lezen op internet en ik ben niet de enige!! Abonnement direct opgezegd!!!! Schandalig!!!!
Van dit alles heb ik een opname. Ik denk er aan om dit gesprek op internet te plaatsen!!!

de beloofde 15 gratis loten zonder verdere verplichtingen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 07 mei 2017 om 14:00 geantwoord

Geachte heer Diesveld,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
We vinden het zeer spijtig om te moeten vernemen dat de overeenkomst niet duidelijk is overgekomen.
Wij hebben de bandopname van uw aanmelding op 15 april 2017 nog eens beluisterd en hebben u deze per email toegezonden naar u.
Hierop is te beluisteren dat u akkoord gaat om met 3 loten mee te spelen, waarbij u de eerste maand gratis mee speelt. Vervolgens ontvangt u de vijf daarop volgende maanden een gratis 1/5 Staatslot na een succesvolle incasso.
Inmiddels is uw deelname opgezegd en speelt u tot en met 3 juni gratis mee aan de Lotto. Er zal geen incasso bij u plaatsvinden.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Xtyro