Klacht: 130 euro spoorloos zoek

op 11 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Elke maand maak ik een termijnbedrag van 181,29 over aan GGN (vier dossiers). Via MijnIncasso kan ik precies volgen wanneer en hoe dit afgeboekt wordt van de dossiers. Dit is altijd goed gegaan. Na het overboeken van termijn (eind mei) bleek echter dat van de 181,29 er maar circa 50,00 is afgeboekt. De overige circa 130,00 lijkt spoorloos verdwenen te zijn. Ik heb driemaal gebeld met de medewerkers van GGN maar zij weten het ook niet of kunnen geen duidelijk antwoord op mijn vraag geven. Ik moest zelf maar met bewijzen komen. Dus hierbij mijn klacht en meegezonden PDF met screenshots uit MijnIncasso.

Dat er alsnog 130 euro in mindering wordt gebracht op mijn dossier.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 juli 2017 om 14:20 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Uw klacht is beoordeeld. Er is vandaag een reactie per email naar u toegezonden. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens kunnen wij geen inhoudelijke informatie over de klacht beschrijven op deze website. De klacht is afgewikkeld en zal ook op deze website gesloten worden.
GGN mastering credit

Heeft op 23 juli 2017 om 13:47 geantwoord

Deze klacht is niet opgelost. In uw reactie geeft u aan dat de betaling van 31 mei 2017 op 1 juni 2017 correct is verwerkt. Op geen enkele wijze gaat u in op het bewijsmateriaal dat ik meegezonden heb (PDF document van MijnIncasso gedateerd 2 mei, 7 juni en 29 juni). Hoe verklaard u dat het nog te betalen bedrag in dossier 4910799 op 2 mei op 295,36 euro staat en na betaling 181,29 euro op 31 mei het bedrag niet is verlaagd maar zelfs stijgt naar 298,57 euro. Bekijkt u a.u.b. de meegezonden PDF nog eens goed (bijgevoegd aan klacht op 11 juli) en dan ben ik benieuwd welke logische verklaring u hiervoor heeft?

Alle klachten die gemeld zijn door HDWR .