Klacht: 13 jarig nummer kwijt

op 11 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In 1998 sloot ik bij Vodafone (destijds nog Libertel geheten) een abonnement af. Toen ik van mijn werkgever in 2011 een zakelijk nummer kreeg, besloot ik mijn abonnement om te zetten in een prepaid, met behoud van het telefoonnummer dat ik in 1998 bij aanschaf kreeg. Een makkelijk nummer te meer omdat het de cijferreeks 505 bevatte (mijn geboortedag en -maand). Helaas ben ik het prepaid bellen niet zo gewend, ik vergat al gauw op te waarderen en pardoes werd mijn nummer afgesloten. Teleurgesteld ging ik naar een Vodafone winkel om de boel weer aan te laten sluiten maar dit bleek helaas niet mogelijk. Sterker nog: mijn nummer dat ik al sinds 1998 als mijn prive-nummer gebruikte was ik ook nog kwijt!! Is dit nu hoe Vodafone trouwe klanten behandeld die een keer vergeten op te waarderen?

Ik wil niets anders dan mijn nummer terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2011 om 10:57 geantwoord

Vodafone heeft geen oplossing geboden. Er werd slechts nogmaals bevestigd wat er mij eerder was medegedeeld: mijn nummer was afgesloten en het was niet meer terug te halen.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:27 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door lanselotte22