Klacht: 12deals samurai watches

op 03 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Het lijkt standaard te zijn als ik zo eens op het net kijk. Bonnen via Groupon bestellen waarbij 12 deals zou moeten leveren.
Net zo als bij anderen staat bij mij de status ook op “wacht op betaling” terwijl betaling al lang heeft plaatsgevonden.
Op mailbericten wordt zowel door 12deals als Groupon niet gereageerd

- Snelle levering of totale aankoopprijs incl de apart betaalde afleveringskosten retour
- Altijd reageren op mailberichten, vertrouwen weg als dit niet gebeurd, is dan direct laatste bestelling bij dit bedrijf.
- telefoonnummer 12deals op de site vermelden

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht klachtnl

6 jaren geleden - Klacht is dus helemaal niet opgelost. Groupon geeft aan om met 12deals contact op te nemen en nog twee weken te wachten. 12 deals reageert nergens op dus dit is geen oplossing!

Reactie van de melder van de klacht klachtnl

6 jaren geleden - inmiddels is geleverd, inkorten van band niet zo makkelijk als gesteld.

Reactie van de melder van de klacht klachtnl

6 jaren geleden - Wel jammer dat op mailberichten door 12deals niet gereageerd wordt.

Bericht van klachthorloge

6 jaren geleden - iK HEB HETZELFDE PROBLEEM MET EEN BESTELLING.dAGELIJKS BEL IK gROUPON DAGELIJKS VERTELLEN ZE MIJ TE BELLEN OF TE MAILEN OF 12 DEALS MET MIJ CONTACT TE LATEN OPNEMEN.Wat een hoop ellende en stress geeft dit. Voor die medewerkers van Groupon toch ook geen pretje om dat te werken en al die klagen de mensen aan te moeten horen...

Alle klachten die gemeld zijn door klachtnl