Klacht: dit bedrijf reageert niet op vragen en of klachten van de consument

op 16 november 2011 over 123victory.eu in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een MP3-speler die het na een paar dagen al begeven heeft. Ik heb in het verleden 3x per mail contact gezocht met dit bedrijf, 1x via de fax en heel vaak via de telefoon. Je krijgt dan 2x te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en daarna wordt de verbinding verbroken. Er wordt helemaal niet op gereageerd. Ik heb het gevoel dat het bedrijf niet “echt” bestaat. En dat ze alleen reageren als ze iets kunnen verkopen. Ik ken meerdere mensen die ook bij dit bedrijf besteld hebben en zij hebben hetzelfde probleem. Ze kunnen niet zeggen dat ze van niets weten, want ik heb alle gestuurde e-mails en de fax nog in mijn bezit.

Gewenste Oplossing:

Dat ze een reactie geven. En ik wil een nieuwe MP3-speler. Ook al is het jaren geleden. Dat is niet mijn fout, zij reageren tenslotte niet. Ik vind het belachelijk om mensen zo te besodemieteren.

Alle klachten die gemeld zijn door I-L-O-N-A