Klacht: Bedrag afgeschreven via Ideal, geen product ontvangen

op 23 december 2010 over 123 parfumerie in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb me geregistreerd als nieuwe klant bij 123parfumerie, daarna ook de link bevestigd. Bestelling geplaatst, afgerekend via Ideal, betaling is verwerkt en van mijn rekening afgeschreven. Als ik inlog via mijn account kan ik de bestelling nergens terugvinden. Heb al 3 maal contact gezocht via het mailformulier maar krijg geen reactie en er staat geen telefoonnummer op de site.

Gewenste oplossing

Als mijn geld teruggestort wordt of als er contact opgenomen wordt en alsnog het product geleverd krijg.

Reactie van de melder van de klacht ctcmartin77

9 jaren geleden - Keurige oplossing van 123parfumerie, was iets mis gegaan heb geld teruggestort gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door ctcmartin77