Klacht: 12.45

op 20 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat u zon slechte ervaring heeft met de levering van uw pakket. Dit is zeker niet de bedoeling. Wil de klacht dan ook graag voor u oppakken. daarom wil ik u vragen om de traceercode van uw zending toe te sturen. Op deze manier kan ik zorgen dat uw klacht bij het juiste depot terechtkomt. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Mario A

9 maanden geleden - Hierbij zend ik de traceercode: Er staan 2 codes op 2LNL1326LX+04000000 JVGL05064225389998237563

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. We gaan hier een melding van maken en vinden het jammer dat dit is voorgevallen.

Alvast fijne dagen gewenst!

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mario A