Klacht: 11 gratis alle tuinartikelen

op 04 september 2018 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Goede dag,

Ik was net in een filaan van Den Haag (centrum), er is overal reclame gemaakt met 11 gratis op alle tuin artikelen. De ramen hingen er vol van. Ik dacht leuk even een kijkje nemen. En mijn oog viel op tuinklompen, ik dacht leuk ik haal er 2. Ik vroeg nog aan een van de medewerkers of de aanbieding hier ook voor geld. Hij zei ja dat lijkt mijn wel logisch omdat er specifiek tuin ervoor stond. Dus ik kwam bij de kassa aan en daar ging de korting niet van af. Er is iemand bij geroepen en hij zei nee dat valt onder kleding. Dus ik zei ook nog dat het dan niet zo duidelijk is. Ook omdat er TUINklompen op het prijskaartje zat. Jammer maar heel verwarrend. Ik heb dus ook vermeld dat ze dan in plaats van tuinklompen er gewoon klompen er van moeten maken.

Ik zou tevreden zijn als ik 2 mocht meenemen. Een voor mij zelf en een voor mij man.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

Bericht van Big Bazar

3 maanden geleden - Beste Fatiha, Zou je ons een bericht willen sturen op klantenservice@bigbazar.eu zodat we kunnen kijken wat ik voor je kan betekenen. Groetjes Lisette

Alle klachten die gemeld zijn door Fifibloem