Klacht: 100% vereist

op 25 juni 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag was ik bij Kwantum te Roermond met de bedoeling een tweetal sets gordijnen te bestellen. Na het afronden van de bestelling moest ik tot mijn verbazing een aanbetaling doen van 100%. Toen ik vertelde dit niet van plan te zijn werd mij door de floor manager de deur gewezen met de mededeling: “zonder aanbetaling van 100% wordt er ook geen bestelling geplaatst” en daar kon ik het mee doen.

Toen ik hem zei in overtreding te zijn was zijn antwoord hierop: “nee hoor, wij eisen het niet wij vragen het alleen”

In mijn ogen is het geen vraag maar een eis omdat de aanbetaling een vereiste is voor het plaatsten van een bestelling.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de gordijnen alsnog kan bestellen met een maximum aanbetaling van 50% en het liefst nog minder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diane Van den Einden