Klacht: 10 dagen op proef misleidende reclame

op 04 november 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor alle gedupeerde van de aktie 10 dagen op proef van Forskolin.

( Bralex Billink Directpay en Webcasso )
Vanaf maart al bezig hiermee. De Rechtszaak zou Dinsdag 7 november 2017 zijn.
En wat ligt er vanmorgen in de brievenbus een brief van WebCasso dat ze de rechtszaak terugtrekken.
De vordering blijft wel bestaan? Heb dan ballen en breng de rechtszaak voor de rechter.
De tekst op de website “ja ik wil 10 dagen testen” is weggehaald. Laat ik daar nou nog een screenschot van hebben.
Mensen laat je niet tot het laatste moment bedreigen door deze mensen. Niet betalen!
Ik wil helpen met de rechtszaak voor te bereiden dientje.dvl@gmail.com.
Al is de kans groot dat in deze zaak de rechtszaak wordt ingetrokken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer alle rekeningen die te maken hebben met deze aktie bij de gedupeerde worden ingetrokken

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

11 maanden geleden - Beste Dineke, Ik kan helaas geen bestelling op uw naam of achternaam terug vinden. Graag ontvang ik van u een bestel of factuurnummer zodat ik een inhoudelijk antwoord kan geven op uw klacht. Met vriendelijke groet, Coen

Reactie van de melder van de klacht Dientje1968

11 maanden geleden - Nee het is ook niet van mij. Staat op naam van mij zoon. Degens.

Bericht van Bralex

11 maanden geleden - Beste Dineke, Wat is de naam van uw zoon? Of heeft u een bestel of factuurnummer, dan kan ik dit nader uitzoeken voor u. Met vriendelijke groet, Coen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 18 december 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u mogen vernemen.
Wij zien deze klacht daarom als opgelost en zullen overgaan tot het sluiten van uw klacht.

Mocht u nog vragen hebben dan kan u altijd contact met ons opnemen via info@forskolin-forte.com

Ik wens u in ieder geval alvast fijne feestdagen.

Met vriendelijke groet,
Coen

Natucap B.V.

Heeft op 18 december 2017 om 18:03 geantwoord

Wil mijn klacht laten staan voor de vele gedupeerde

Alle klachten die gemeld zijn door Dientje1968