Klacht: 10 dagen onterecht onfatsoenlijk tv gekeken

op 16 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds 1 juli 2016 ben ik klant bij Tele2. De avond van 1 juli krijg ik een sms met de mededeling dat ik Tele2 kan gaan installeren. Na een paar uur was het mij niet gelukt, om het internet en tv aan te sluiten op het netwerk van Tele2.
De ochtend van 2 juli direct de klantenservice van Tele2 gebeld, de adapter voor de tv is verouderd, ik krijg een nieuwe. Het internet aansluiten wil niet lukken, er is een paar keer een nieuw netwerk voor mij gemaakt. Er wordt mij geadviseerd om het met een draadje te proberen. Een paar uur later bel ik weer naar de klantenservice, nú werd er naar mij geluisterd, mijn klacht werd gekoppeld naar de technische dienst, binnen een paar minuten had ik verbinding met het internet. Nu moest ik een paar dagen op de nieuwe adapter wachten.
Op 6 juli ben ik in het bezit van de “nieuwe” adapter, deze doet het ook niet. Wederom de klantenservice gebeld, tijdens het gesprek de modem een paar keer gereset. Uiteindelijk krijg ik het advies om de aansluiting in de meterkast te gaan zoeken. Ik vond dat erg vreemd nadat ik altijd in mijn huiskamer een aansluiting had. Ik heb in mijn meterkast gezocht, geprobeerd om aan te sluiten. Maar dit is mij niet gelukt. Direct wéér de klantenservice gebeld. Ik had in de meterkast helemaal geen bereik. Uiteindelijk werd ik gekoppeld naar de afdeling afspraken. Er kon niet eerder dan 11 juli een monteur bij mij langs komen. Op 11 juli kwam eindelijk de monteur, hij had een nieuwe adapter meegenomen, want de mijne was stuk!! Gelijk de instellingen van Tele2 ingesteld, ik kon eindelijk weer fatsoenlijk tv kijken!
Ik heb in 10 dagen tijd tot 2 keer toe een oude/kapotte adapter ontvangen. Ik vind dit een hele grote fout!!

Ik ben pas tevreden als ik nog een maand voor de aanbiedingsprijs krijg. Anders stap ik per 1juli 2017 sowieso over!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Waardijk