Klacht: 1 zending meerder fakturen.

op 29 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op een i pad geprobeerd een bestelling te plaatsen.
Toen bleek dat ik voor 77 euro moest bestellen heb ik afgehaakt.
Echter een paar dagen later ben ik op mijn beslissing terug gekomen en heb als nog een bestelling geplaatst. Ik wilde inloggen maar dat was niet mogelijk, het door mee in eerste instantie ingevoerde e mail adres was bezet. Ik heb toen op een andere i pad met een ander e mail adres wel een bestelling geplaatst.
Is keurig aangekomen en na 14 dagen kreeg ik een faktuur die ik gewoon en binnen 5 dagen betaald heb.
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een herinnering voor een openstaande fakt.
Heb een mail verzonden dat ik 1 zending en twee fakturen op het zelfde adres heb ontvangen. Heb een berichtje ontvangen dat ik betaald heb.
Nu heb ik al weer meerder keren een herinnering ontvangen. Heb hier div mail aanbesteed ook naar de fabrikant. Billing gaf iedere keer aan als de fabrikant niet reageerd gaan wij er achteraan.
Afgelopen zaterdag kreeg ik twee nota’s of ik die maar wilde betalen.
Weer een mail verzonden en gerefereerd aan eerdere mails met bijlagen van betaling tot een bedankbriefje.
Vanmorgen gebeld met billink ( mevr.Nathalie aan de bel) weer verteld hoe de situatie is. Zegt deze mevrouw u heeft DRIE bestellingen gedaan. Het wordt nu helemaal hopeloos.
Ik kwam uw site tegen en wil graag hier gebruik van maken ik heb geen vertrouwen meer in een juist afwikkeling.

Als mijn eerder betaling van de 1e zending die betaald is aangemerkt gaat worden als slechts 1 bestelling al het anders moet vernietigd worden incl alle aanmaningen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 29 augustus 2017 om 18:01 geantwoord

Beste Henk,

Wij hebben reeds telefonisch en per e-mail contact gehad. Gelukkig zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. We hopen dat je klacht naar tevredenheid is afgehandeld en dat je ook in de toekomst nog zult kiezen voor achteraf betalen met Billink wanneer je online een bestelling plaatst bij een webshop.

Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door Sloo0203