Klacht: 1 x 5 Stuks 30cm Grote Schattige Angry Bird Knuffels【DP】

op 02 juli 2012 over Factory Price Ltd. in de categorie Internetshops - Elektronica

Besteldatum: 17 Jun 2012 11:10
Bestelstatus: Wacht (nog altijd) op Verzending
Bestelling totaal: €31,95 EUR

Aangegeven was dat het binnen, hooguit, 2 weken geleverd zou zijn, het pakket is nu nog niet eens onderweg!

Bellen naar het contactnummer geeft een computerstem aan ”
Foutmelding: ongeldige bestemming” waarna de verbinding wordt verbroken…
🙁

Was het te mooi om waar te zijn?

Gegevens:
Factory Price Ltd.
t.a.v. Knuffels Paradijs
Postbus 73919 2507 AK Den Haag
Van Marumstraat 2B 2562 LS, Den Haag

Dat ik bericht krijg dat het deze week afgezonden wordt!
Zo niet dan zal ik ze een bezoekje afleggen en mijn geld terug eisen en daarboven op de reisvergoeding terug willen zien (en ik kom uit het Noorden, dus dat is een beste!)

Reactie van de melder van de klacht RoDino

5 jaren geleden - Denk goed na voordat je hier gaat bestellen! Er zijn veel klachten over 'fabrieksprijs.com' aka 'Knuffelsparadijs' aka 'Factory Price Ltd'. --------------------------------------------------------------------- Gegevens site Knuffelsparadijs.nl: Factory Price Ltd. t.a.v. Knuffels Paradijs Postbus 73919 2507 AK Den Haag (Van Marumstraat 2B 2562 LS, Den Haag, is een leeg pand op de hoek, geblindeerde ramen met kranten en kasten) Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van ma t/m vr 18:00 t/m 21:00 088 322 86 79 Het telefoonnummer bij Knuffelsparadijs is een niet bestaand nummer. --------------------------------------------------------------------- Bedrijfsprofiel Factory Price LTD. Fabrieksprijs van Marumstraat 2D 2562 LS Den Haag The Netherlands Directie: Dhr. S. C. Chen Bank: ING 6038679 BIC/SWIFT: INGBNL2A IBAN: NL15 INGB 0006 03 86 79 Email: klantenservice@fabrieksprijs.com KvKNr: 53573692 BTWNr.:NL 850932270B01 --------------------------------------------------------------------- Uit: Webwinkels Factory Price Ltd Kameraplein 22 3402EG IJsselstein ut Tel: 030-6377335 --------------------------------------------------------------------- UPDATE 18-07-2012: Het nummer uit IJsselstein heb ik nooit gebeld, Ik was eigenlijk van plan dat vandaag te doen. En dan wordt het pakket na 1 maand juist vandaag geleverd! Lijkt rechtstreeks uit China te komen. Er zitten de 5 Angry Birds in, zijn het wat op elkaar gefrommeld, maar dat zet zich weer wel... Mensen, denk na voordat je hier iets besteld, wees gewaarschuwd!

Alle klachten die gemeld zijn door RoDino