Klacht: 1 week vertraging 2 pakketten

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Precies 1 week geleden bericht ontvangen dat PostNL mijn pakketten heeft ontvangen. Sindsdien krijg ik dagelijks van 1 van de 2 pakketten het bericht dat mijn bestelling vertraagd is.

Van de andere ontvang ik ze niet eens.

1 maximaal 2 dagen vertraging kan ik nog wel voorstellen maar 1 week niet.

Is de vaste bezorger (wie overigens zijn werk erg goed doet) ziek of op vakantie en heeft PostNL geen vervanger?

Ik wil direct een mail sturen naar PostNL maar de reactietijd is 10 werkdagen……. zo lang wil ik niet meer op mijn pakket wachten.

Wanneer mijn pakketten worden bezorgd binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Schepers, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u inmiddels al een lange tijd wacht op uw twee pakketten en daardoor een bericht stuurt. Aller eerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de opgelopen vertraging. Het is inderdaad de bedoeling om pakketten binnen 1 tot 2 werkdagen te bezorgen, dit kan helaas soms langer duren. Een week is echter wel erg lang. Als u op dit moment nog wacht op uw pakketten, dan zou u deze 3S-codes mogen doorsturen. Dan kijk ik voor u naar de situatie en wanneer u deze kunt verwachten. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 08:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Schepers,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door PostNL-G