Klacht: 1 uurs reparatie service werkt niet

op 28 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Heb een Samsung S6 telefoon welke beschadigd is. Glas voorzijde, glas acherzijde en vermoedelijke het frame is beschadigd.

Om verzekerd te blijven van de fabrieksgarantie (toestel 2 maand oud) heb ik gekozen om via de site van Samsung voor de 1 uurs reparatie service te kiezen (anders ben je toestel weer aantal dagen kwijt). Heb alles online aangemeld, waarbij tevens aangegeven moest worden wat er defect is, zodat het deskundige personeel alvast de benodigde materialen kan inventariseren.

Heb gekozen voor de dichtstbijzijnde locatie, in Emmen bij de Phone house. (wel 80 km bij me vandaan, maar toch ..)

Via de site keurig aangegeven wat er defect was en het tijdstip dat ik zou komen.

Kom ik op het afgesproken tijdstip bij The Phone House. weten ze niets van een afspraak. Ze inventariseren de schade en geven aan dat de de materialen besteld moeten worden… Heb gemeld dat ik dat via de site heb aangegeven. Antwoord is doodleuk;” dat krijgen we van Samsung nooit door ”

Kortom een verloren middag en vele kilometers voor nop

een goede service voor reparatie toestel , desnoods halen ze mijn toestel maar op en een vervangend toestel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dobber125