Klacht: 1) Telefoonnummer van DHL hoort vermeld te worden op het “niemand thuis” bericht 2) Mijn naam ontbrak

op 12 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1) Afgelopen vrijdag werd, tijdens mij afwezigheid een pakje door u aangeboden. Een ander bezorgmoment was aangekruist, voor het kiezen van een andere bezorgoptie werd slechts naar uw website verwezen.

Daar zal uiteraard een telefoonnummer te vinden zijn, maar, zelfs vandaag, heeft niet iedereen toegang tot internet, ook bv. een hoogbejaarde kan een pakje ontvangen, het is correct om op briefje meteen ook het betreffende telefoonnummer te melden!
Ik hoop dat u dit verzoek aan de directie door zal willen te geven!

2) Op dit adres wonen verschillende mensen, maar al was daar op dit briefje een ruimte voor ingeruimd, de naam van degene voor wie het pakje was bedoeld was niet ingevuld.
Later bleek op het pakje de naam perfect leesbaar te zijn vermeld, dat kan het probleem niet geweest zijn.
Ik verzoek u uw bezorgers te vragen dit altijd in te vullen!

Gewenste Oplossing:

1) Wanneer in het vervolg op "niemand thuis" bericht ook een telefoonnummer wordt vermeld.

2) Wanneer de bezorgers telkens op het "niemand thuis" bericht ook de naam van de bestemmeling vermelden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 februari 2018 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan graag het telefoonnummer van DHL Parcel op het 'niet thuis' bericht te zien staan en u heeft het verzoek om dit bericht voortaan volledig in te vullen. Bedankt voor uw feedback, ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Anna Livia