Klacht: 1 retour niet verwerkt

op 21 april 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 artikelen retour gestuurd. 2 zijn er maar verwerkt.

Gewenste Oplossing:

dat ene artikel ook al retour noteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 21 april 2017 om 18:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Riddering, het spijt me te horen dat uw retour niet volledig werd verwerkt. Ik heb uw klantnummer gevonden en de retour voor u aan kunnen passen.

Mocht u een volgende keer een vraag hebben voor bonprix, kunt u ons rechtstreeks contacteren via de optie \'contact\' in het service-menu.

Tot ziens en mijn excuses voor het ervaren ongemak!

Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door riddering