Klacht: 1 ipv 2 pakketten geleverd bij onbekende buren. wel getekend en pakket zoek

op 02 juli 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij toeval kwamen er volgens de track en trace 2 verschillende pakketten van twee verschillende verzenders met dezelfde chauffeur van DPD. Wij waren niet thuis. Terwijl normaliter DPD het naar een lokaal ophaalpunt brengt (de lokale dierenwinkel in dit geval), werd in dit geval 1 van de 2 pakketten bij voor buren van 4 huizen verderop afgeleverd. Zij hebben niet hoeven tekenen. Later heb ik via de verzender van het vermiste pakket wel een scan van de getekende afleverbon gekregen, met dus een onbekende handtekening (andere buren? frauderende chauffeur?). DPD webcare zegt niets te kunnen doen omdat de verzender verantwoordelijk is. Dit vind ik erg raar, maar goed de verzender heeft een claim ingediend, maar daar is nog niets uitgekomen en DPD schuilt zich achter het feit dat er is getekend voor aflevering. Echter hier is een grote fout gemaakt. Waar is mijn pakket

Als pakket boven water komt of financiele vergoeding van geleden schade twv de nieuwwaarde van het product

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 03 juli 2019 om 08:35 geantwoord

Beste Jan,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet goed is verlopen.

Graag vernemen wij van jou het 14-cijferige track and trace nummer, zodat wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen en de klacht in behandeling kunnen nemen.
Je kan ons deze informatie sturen via een van onze eigen officiële kanalen. Dit kan met een privébericht via onze twitter of facebook pagina of je kan een contactformulier invullen via onze website.

Overigens verloopt een onderzoek en een claim indienen geheel via de verzender.

Customer Service DPD

Alle klachten die gemeld zijn door Jan_Hoekstra