Klacht: 1 dags levering is geen 1 dags levering

op 31 maart 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 4 man in frankrijk staan die op een essentieel item staan te wachten.
Ik zag de mogelijkheid 1 of 2 daags levering. 2 daags was mogelijk geweest, maar wilde geen risico lopen.
Het is er echter nog steeds niet en heb vier man te wachten die nu snachts moeten doorrijden om op de volgende klus te staan.

De 1 dags variant was uiteraard duurder, maar weegt niet op tegen de wacht uren. Ze hebben nu in frankrijk moeten zoeken naar alternatieven en dus dubbele kosten, omdat het item nog geleverd gaat worden en wij niet meer mee kunnen nemen…

Sowieso een credit van de transport kosten en nieuwe aanschaf van het opgestuurde item

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:38 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 12:45 geantwoord

Het is geen oplossing, maar slechts een mededeling

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Boot