Klacht: 1 bestelling verspreid door Rotterdam afgeleverd

op 21 maart 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling bij Wehkamp gedaan, paar sokken en een kussen. Deze zouden volgens opdracht bij Parcel Station Beurs bezorgd worden. Wehkamp heeft de items los verzonden, dus kreeg 2 kluiscodes. Later vanmiddag kreeg ik ook nog bericht dat een Wehkamp pakket is bezorgd bij een Parcel Station aan de andere kant van de stad, maar ik heb daar niets besteld. Waarom werd duidelijk bij afhalen op Station Beurs: 1 van de 2 kluizen was leeg. Geen kussen, wel sokken. Moet ik nou echt de halve stad door om de andere helft van één bestelling op te halen? Wat is dit voor iets belachelijks?

Overigens wilde ik bij dit Parcel Station nooit meer iets bezorgd hebben. Waren laatst de hele ochtend gesloten terwijl ze open hadden moeten zijn.

Daarnaast kan Wehkamp geen oplossing bieden, het kussen was de laatste dus ze hebben er geen meer in stock.

Beste DHL: jullie probleem, jullie mogen het oplossen! En oplossen is binnen 2 dagen bij Parcel Station Beurs bezorgen!!!! Het pakket is al in Rotterdam, dus twee dagen moet voor jullie een makkie zijn.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 maart 2017 om 11:32 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u 1 pakket uit de kluis bij u in de buurt heeft gehaald en de andere aan de andere kant van Rotterdam in de kluis ligt. In dit geval heeft Wehkamp de zending ingeboekt en ons de opdracht gegeven in welke kluis wij dit moeten bezorgen, dit is niet iets wat wij zelf beslissen dit doen wij in opdracht van de verzender. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat het pakket uit de ene kluis wordt gehaald en in degene bij jou in de buurt wordt geleverd. Als je de zending niet gaat afhalen dan zal de zending automatisch retour gestuurd worden na 5 werkdagen. Wehkamp zal de zending dan retour ontvangen en wellicht is het dan een optie om de zending opnieuw te bestellen en naar het juiste parcelstation te laten sturen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 21 maart 2017 om 12:21 geantwoord

Het is heel simpel: door jullie is kennelijk besloten de helft van deze bestelling op een andere locatie te leveren. Het is 1 bestelling. Die kan niet op 2 verschillende locaties worden bezorgd! En toch is het gebeurd. Maar jullie kunnen zelf kennelijk niet geloven dat jullie zo slecht zijn...

Ik heb inmiddels ook telefonisch contact met jullie en Wehkamp gehad, en geen van beide partijen kan iets voor mij betekenen. Wehkamp heeft het artikel niet meer op voorraad dus kan niet opnieuw verzenden. En DHL kan er niet voor zorgen dat een pakket van een eigen Parcelstation naar een ander eigen Parcelstation wordt gereden, waar het in eerste instantie al bezorgd had moeten worden.

Ondertussen wijst DHL lekker naar Wehkamp en zegt niets fout te hebben gedaan. Ongelooflijk. NOOIT MEER DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door Hein01