Klacht: 1

op 14 oktober 2011 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dit is mijn klacht,ik heb een aantal maanden geleden een e-reader gekocht bij Bol.com en was echt blij met het apparaat maar nu heb ik week of 7 geleden een klacht bij Bol.com neergelegd die ze niet willen of kunnen oplossen,ik heb boeken bij Bol.com gekocht en gedownload dit ging altijd goed maar de laatste keer ging het mis boeken gaan niet meer open ook de boeken die er al opstonden krijg ik niet meer geopend.Dit probleem bij Bol.com klantenservice gemeld na heen en weer gemaild te hebben en ook gebeld kreeg ik te horen dat ze er bij de klantenservice niet uit konden komen dus werd mijn klacht door gestuurd naar het hoofdkantoor en ik zou binnen een week bericht van hen krijgen,maar er gebeurde niets weer gebeld naar de klantenservice klacht weer dooorgestuurd naar het hooftkantoor dit is nu 3 weken geleden en heb nog steeds niets gehoord,ook heb ik een klachten brief geschreven waar je normaal gesproken ook binnen enkele dagen reactie op moet krijgen ook dat is niet gebeurd nu zit ik met een e-reader waar best veel boeken op staan maar die niet te lezen zijn.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste wil ik normaal bericht van Bol.com krijgen en horen wat ze aan het probleem kunnen doen.
Ik verwacht ook een excuus dat dit zo vreemd behandeld wordt.
En dan natuurlijk de oplossing van mijn probleem en zo niet wat ze dan voor me kunnen doen.De e-reader waar het om gaat is een Aluratek Libre Pro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Heeft op 24 oktober 2011 om 10:53 geantwoord

de oplossing is prima ik krijg een hele nieuwe e-reader dat vind ik top.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 24 oktober 2011 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Wij hebben de bovenstaande klacht in behandeling genomen onder casenummer 6166399.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,
bol.com Customer Services Support

Alle klachten die gemeld zijn door joke580