Klacht: 1

op 10 oktober 2011 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was vanmorgen om 8 uur in Appingedam bij de AH om een koffiezetapparaat te halen, helaas. 3 binnen gekregen en dus direct op. Naar Delfzijl gereden, 2 binnen gekregen, helaas ook op.
Naar huis en op internet proberen te bestellen, helaas ook niet meer mogelijk.
Het is een weekaanbieding….diep treurig om zo mensen te lokken. Klantenservice gebeld…ben bang dat dat ook niet helpt. Ik word hier heel boos om en erg vervelend dat jullie het personeel hier mee opzadelen.

Gewenste Oplossing:

Vind als ik kom voor een weekaanbieding om 8 uur op maandagmorgen dat ik recht heb op een koffiezetapparaat, of in ieder geval een apparaat kan bestellen op internet.

Alle klachten die gemeld zijn door bickel