Klacht: 09/02 besteld & na constant uitstel nog steeds geen levering!

op 23 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 9 februari een bestelling geplaatst voor een bikini op pre-order. Deze zou geleverd worden tussen 15 en 18 maart. Daarna zou het in april geleverd worden en daarna weer uitgesteld tot Mei.

Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Nadat ik verscheidene keren gemaild heb, klop ik bij jullie aan. Ik heb om geld terug gevraagd maar krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Reactie van de melder van de klacht Willeke001

4 weken geleden - Nadat ik op hun Facebook pagina en Instagram een reactie heb geplaatst in de trant van "ik heb nog steeds niks ontvangen en al verscheidene keren gevraagd om geld retour", waren ze er als de kippen bij om mij te berichten. Ze boden het aan vandaag te versturen maar heb nogmaals gevraagd om geld terug. To be continued.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willeke001