Klacht: Zwaar boos!!!

op 29 maart 2010 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Omschrijving klacht

In 2008 heb ik een oogmeting laten doen bij Hans Anders, Eglantier, Apeldoorn. Ik heb een Varifocusbril aangemeten gekregen, waarmee ik vrijwel direct al problemen had. De 1e keer werd gezegd dat de glazen niet konden in het montuur. Het onderste deel zou te smal zijn. Raar toch dat dat niet direct bij het uitzoeken/meting is aangegeven? Vervolgens bleven klachten bestaan. Ik kon met de bril niet goed in de verte kijken. Was wazig en ik zag zonder die bril echt goed in de verte. Met name het lezen was een probleem. Vervolgens is er weer een oogmeting gedaan en heb ik opnieuw andere glazen gekregen; er werd toen gezegd dat de sterkte te groot was! Maar de klachten bleven bestaan. Ben uiteindelijk naar een andere opticiën gegaan en daar kwamen hele andere waarden uit. Ik heb helemaal geen sterkte nodig voor in de verte kijken, alleen voor het leesgedeelte. Ik heb nu een bril die prima bevalt. Ben vervolgens terug gegaan naar H.A en daar werd ik echt onbillijk behandeld. Eerst was het… “‘Ja toen was ik hier geen manager (ze was wel degene die mij de laatste keer geholpen had, dus daarom kon ik die klacht toen niet oplossen”. Wat een onzin zei ik. Het moet toch niet uitmaken wie er manager is? Dat interesseert mij ook helemaal niet. Ik wil mijn klacht opgelost zien. Nou, moest ik eerst maar eens met het rapport van die andere opticiën komen. Werd dus gewoon weer weggestuurd, ipv dat men bedacht de klacht direct op te lossen. Ben er nog zwaar boos over en had geen zin om nogmaals op deze manier afgewimpeld te worden. Vindt het de verantwoording van HA om goede oogmetingen te doen, en de juiste bril/glazen aan te meten en dat is tot nu toe steeds niet gebeurd of gelukt. Zit nu nog steeds met een bril, waar ik €150,– voor betaald heb, en waar ik nog nooit iets aan heb gehad.

Gewenste oplossing

Als er in de bril van HA alleen nieuwe leesglazen komen is voor mij de klacht opgelost. Ik wil geen varifocale bril, want die heb ik inmiddels via een andere opticien. Deze bril kan ik dan gebruiken voor de pc/lezen van boeken.

Hans Anders

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Klant krijgt ander glazen

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door C.
1.0
2010-03-29