Klacht: ziggo onbereikbaar voor oplossen klacht

op 11 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We zijn al 2 weken bezig onze horizonbox van Ziggo weer aan de praat te krijgen. we ontvangen alleen NPO 1,2,3. Het heeft 2 weken gewerkt, toen hebben ze iets verkeerd ingevoerd in hun systeem en werkt het niet meer, dat hebben ze ook toegegeven. om de 3 dagen bellen we weer, omdat het nog steeds niet werkt, weer een lange wachtrij, manager of goede specialist krijgen we niet van ze aan de lijn. Inmiddels al zo’n 3 uur aan de telefoon gehangen. gevraagd om ons te bellen als het werkt(dat kunnen ze zien in hun computersysteem) , word beloofd maar niet gedaan al 2x. er gaat steeds weer iets mis met de updates in hun systeem die in India worden doorgevoerd.
beloofd om dossier op te sturen, naam: x, niet gedaan. Maandag zou er wat gebeuren, weer niet.
ze weigeren ons te bellen of een contactpersoon te geven, dus die kunnen we niet geven.
onze kinderen hebben de hele kerstvakantie geen tv kunnen kijken!!

Gewenst: 1 schadevergoeding voor telefoonkosten en 2 dat de tv weer werkt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josine123