Klacht: Ziggo…Ben radeloos..

op 09 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

28 november 2016 thuisabonnement besteld bij Ziggo,inclusief overstap-service. 8december 2016 mail ontvangen met opdrachtbevestiging en de overstap van tele2 naar ziggo gepland op 2 januari 2017. Tot op de dag van vandaag, 9 januari 2017, nog geen starterspakket ontvangen!!! Wel ben ik dus door de planning van ziggo reeds afgesloten en zit nu reeds 8 dagen zonder internet en tv. Sinds 31 december bijna 2x dagelijks inmiddels al uren gebeld met ziggo klantenservice. Hier wordt ik alleen maar aan het lijntje gehouden en voorgelogen!!! Zo zou eerst mijn bestelling al sinds 20 december klaar staan voor verzending maar de schuld werd bij TNT-post gelegd! Er is gezegd dat alles op tijd binnen zou komen, er is gezegd dat ik momenteel de enige klant in Nederland ben met dit leveringsvoorwaarden probleem. Sinds vandaag ben ik erachter dat het leveringsprobleem zit in alleen de tv-ontvanger! Het blijkt niet mogelijk om de modem/router vast vooruit te sturen!?,zodat ik in ieder geval vast internet heb! Niemand kan mij vertellen hoe lang de levering nog gaat duren!? Tot op heden geen enkele garant ie/tegemoetkoming vanuit ziggo.Vorige week heb ik enkel de aanbieding gekregen om mijn bestelling te annuleren! Uiteraard zorgen ze er dan niet voor dat ik weer aangesloten wordt bij mijn vorige provider. Dit terwijl de leveringsproblemen sinds 20 december al bij ziggo bekend zijn.. Wel laten ze dus gewoon de overstap doorgaan en plannen op 2 januari. Vandaag het voorstel gekregen om nogmaals mijn bestelling te annuleren en dan moet ik zelf maar opnieuw de bestelling plaatsen in een Ziggo winkel in Rotterdam of Nijmegen!??? Waar eindigt dit….!!?? Daarnaast heeft het blijkbaar geen enkele zin om via het klachtenformulier op de ziggo site een klacht in te dienen. Hier wordt enkel op gereageerd middels een mail met ontvangst- bevestiging, maar verder blijft het daarbij.Na een week geen enkele reactie ontvangen!

Ik wil zo snel mogelijk persoonlijk op de hoogte gebracht worden van de status van mijn bestelling dit lijkt mij niet teveel gevraagd na een periode van bijna zes weken na bestelling. Daarnaast ga ik ervan uit dat ziggo mij kan vertellen wanneer zij verwachten te kunnen leveren. En eigenlijk niet verwachten, maar gewoon wanneer zij precies kunnen leveren. Bovendien verwacht ik een tegemoetkoming in welke vorm dan ook. De mensen werkzaam op de telefonische klantenservice van ziggo beseffen niet wat de gevolgen van dit leveringsprobleem en bijbehorende afsluiting bij vorige provider zijn! Zelf werkzaam in een stand-by storingsdienst is het inmiddels al twee keer voorgekomen dat ik 's nacht in de auto moest stappen richting werk omdat ik thuis geen internet heb! Bovendien ben ik de afgelopen twaalf dagen slecht 1x netjes en beleefd te woord gestaan door een Ziggo telefoniste (welke mij helaas ook niet verder kon helpen maar in ieder geval vriendelijke was!), de rest van de ziggo telefonisten van de klantenservice heb ik ervaren als zeer onvriendelijk, zeer ongeïnteresseerd, arrogant zelfs en meerdere personen liegen zelfs!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht 200475X.H.vK

6 maanden geleden - Vandaag een mail ontvangen van klacht.nl., met de mededeling dat Ziggo mijn klacht niet in behandeling wil nemen!!! En ondertussen nog steeds geen internet en/of tv!!! Waar haalt Ziggo het lef vandaan!!?? Ik kan Ziggo hierbij mededelen dat het hier uiteraard niet bij blijft! Slechtste bedrijf ooit!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 200475X.H.vK