Klacht: SLUIT MIJ WEER AAN!!!!

op 10 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds 2014 klant bij UPC, nu Ziggo. Echter vanaf dag 1 is het signaal slecht waardoor diverse storingen zijn ontstaan. Ik moet eerlijk bekennen Ziggo heeft idd moeite gedaan, met pakweg 40x een monteur langssturen, om het probleem op te lossen. Echter probleem is nimmer opgelost, ik ervaar nog steeds traag internet, digitale zenders die missen, blokken beeld, horizonbox die meerdere malen opnieuw gestart moet worden etc etc. Dit is bekend bij Ziggo.

Door deze problemen heb ik vorig jaar aangegeven niet meer te betalen voor een product wat niet werkt. Ik wil de vaste aansluitkosten betalen maar niet voor andere diensten waar ik geen of slecht gebruik van kan maken.

Echter heeft Ziggo gisteren mijn diensten afgesloten wegens een achterstand in de betalingen en zit ik nu al 2 dagen zonder diensten. Ik begrijp dat dit voor Ziggo een probleem is maar er moet gekeken worden naar een oplossing en niet een klant afsluiten dat is geen oplossing.

Helaas ben ik genoodzaakt klant te blijven bij Ziggo. Het KPN netwerk in het centrum van Amsterdam is zo slecht (verouderd) dat ik daar niet meer dan 15mb snelheid kan krijgen, in deze tijd niet acceptabel.

Oplossing, mij aansluiten en snel aub, nieuwe kabel van wijkkast naar het huis. Kosten hieran zijn voor Ziggo te hoog, maar daar heb ik als klant geen boodschap aan.

Anderzijds als Ziggo het probleem niet op wil of kan oplossen, wil ik best deze diensten behouden maar dan met een een flinke reductie op de maandprijs. Dan neem ik de storingen voor lief. Maar ik ga geen €94,00 pm betalen voor iets wat niet geleverd kan worden.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manuel Pellenbarg Stoel