Klacht: Opgelicht worden en verhuizingen die niet goed gaan afgesloten worden zonder reden

op 09 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben verhuisd van Rotterdam naar Capelle a/d IJssel toen begon de ellende een verhuizing waardoor ik drie maanden ruim zonder internet heb gezeten en kosten heb gemaakt van 6 x naar de Ziggo winkel in Den Haag rijden omdat dan de modem weer stuk was fouten bij aansluiten contract verkeerd invoeren ga zo maar door. Ik verhuisde terug naar Rotterdam ik ging speciaal extra vroeg aangeven wanneer voor naadloze overgang en ja hoor weer niet goed gegaan weken zonder internet en tv. Service ho maar ik heb diverse klachten doorgegeven er werd niet gecompenseerd niks geregeld en of gedaan. Ik belde weer en weer slechte service lompe medewerkers van kastje naar de muur ga zo maar door oplossing werd er niet geboden en of gegeven. Verhuizing werd nieuw contract en daar werden kosten voor gerekend terwijl naadloos over zou moeten kunnen lopen zoals beloofd. Eindelijk deed alles het na 10 dagen word ik door medewerker gebeld van de service wat overigens zeer netjes is. Ik leg deze vrouw netjes uit dat ik niet tevreden ben met service en door de ellende van het verleden de kostenneutraal gedoe me stress geeft en gaf. Ik gaf haar aan dat Ziggo niks goed kan doen meer voor me de enige reden dat ik bleef was hun monopolie voor het snelle uploaden wat ik in die tijd nodig had van me werk en als ik zonder zou kunnnen nooit meer iets met ziggo te doen zou willen hebben. Ik word de volgende ochtend wakker en alles staat uit ik bel en hun delen me mede dat ik opgezegd heb wat niet het geval was. Ik heb toen de spullen retour gestuurd en me erbij neergelegd aangezien ik dacht ok laat maar gaan wat een slecht bedrijf daar kan ik toch niks mee. Ik krijg na veel discussies een mederwerker aan de lijn die verteld me nadat ik het hele verhaal weer had uitgelegd dat ik opgezegd zou zijn facturen verwijderd zouden worden en dat het zo klaar zou zijn. Ik krijg in december wederom facturen en incasso ik ga bellen en er word mij verzekerd dat er niks meer open staat helaas vandaag weer een factuur en ik weer bellen en nu word er gezegd dat ik alles moet betalen en de facturen gewoon doorlopen terwijl ik geen tv meer heb en spullen al ruimschoots retour heb gedaan.

Kwijtschelding van facturen en nooit meer oooit contact met ziggo anders wacht ik net zo lang tot we voorkomen en doe ik me verhaal in de rechtbank en desnoods via de krant en consumenten bond

Contract nr is 8151243

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miesj911