Klacht: Niet werkende apparatuur en geen rectificatie van het retourneren van 3 ipv 2 mediaboxen.

op 10 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

diverse malen gebeld met ziggo over niet werkende apparatuur, na updates van de horizonbox geen internet en telefoon meer,afgesloten worden voor 6 weken omdat er BUITEN in de stroomkast een storing is en er geen monteur is die dit oplost (ligt altijd aan de kabels in huis….)
Na 6 weken spreekt zelfs de monteur er schande van dat ik zolang zonder aansluiting heb gezeten????
Diverse malen telefonisch contact gezocht waarbij de hoorn wordt opgegooit.
In het systeem van ziggo als lastige klant te boek staan omdat ik voor €90.00 per maand er vanuit ga dat mijn afgenomen en betaalde diensten ook daadwerkelijk werken.
Uiteindelijk mijn abbonement per februari beëindigd waarbij verontwaardigd gereageerd wordt waarom er dan een monteur moet komen…… (misschien omdat ik voor de maand januari €90.00 betaald heb en ook wil dat er gebruik gemaakt kan worden van de betaalde diensten??)
Uiteindelijk een mail krijgen van de opzegging waarbij ziggo een retour vraagt van 3 mediaboxen terwijl er maar 2 in huis zijn.
Na wederom telefonisch contact te hebben gehad wordt mij medegedeeld dat ze dit niet rectificeren,dit niet kunnen rectificeren en ik er maar vanuit moet gaan dat het om 2 boxen gaat daar dit telefonisch toegezegd wordt.
Ik als lastig wordt ervaren als ik kenbaar maak NIET met een telefonische toezegging akkoord te gaan en een schriftelijk bevestiging wil dat het daadwerkelijk maar om 2 boxen gaat.
Uiteindelijk naar mijn hoofd gesmeten krijg dat ik al 27minuten aan het woord ben?? ( uuuuhhhh van die 27 minuten heb ik er ruim 20 in de wacht gestaan???)
Dit zijn maar een paar voorbeelden van Ziggo , verschrikkelijke klantenservice,en totaal niet betrouwbaar

Ben zelf een beetje klaar met Ziggo,zo vaak gebeld en continue gewezen op het feit dat het ligt aan de kabels in huis .........
Uiteindelijk is nog niet 1x het probleem ontstaan door de kabels.
De wijze waarop contact is en zelfs letterlijk als "jokkebrok" uitgemaakt wordt.........
Ik heb altijd netjes en correct betaald aan Ziggo, naar mijn inziens is Ziggo in gebreken gebleven en het feit dat ik nu in een mail wordt gesommeerd 3 mediaboxen te retouneren terwijl hier geen sprake van is ,dat is voor mij de druppel als dit niet via een mail/brief recht gezet kan worden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cmch