Klacht: Netflix via TV werkt niet meer na wijzigen wachtwoord

op 09 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

(1-12-2016 datum ingang Netflix).
Ik heb sinds ong. 2 weken Netflix via Ziggo. Na het wijzigen van mijn Netflix wachtwoord gisteren (via mijn pc) werkt Netflix niet meer via de TV. Via PC en iPhone werkt Netflix wel naar behoren. Na 2 x contact te hebben gehad met Ziggo en 2x een reset (zelfs terug naar fabrieksinstellingen) wordt ik door Ziggo alsnog (heel onvriendelijk) door een dame doorverwezen naar NetFlix. Ziggo geeft aan dat dit aan de kabel zou liggen. Mijn argument dat dit niet het euvel kan zijn maar komt door het wijzigen van mijn wachtwoord riep enige irritatie op bij de dame van Ziggo… ik moest toch echt contact opnemen met Netflix…
Uiteindelijk ook 2x contact gehad met NetFlix. Zij deden enorm hun best mij verder te helpen maar dit mocht niet baten. Blijkt dat er meer klachten zijn van Ziggo klanten en dat de kinderziektes er duidelijk nog niet uit zijn en de Q&A van Ziggo nog niet voorziet in antwoorden bij het callcenter van Ziggo. Aangezien ik de halve dag (op mijn vrije dag) druk ben geweest alles weer aan het werk te krijgen wat uiteindelijk niet gelukt is heb ik de hoop maar opgegeven en voor de snelste optie gekozen om hier niet mijn levenswerk van te maken… ik heb mijn abonnement bij NetFlix opgezegd…

Gewenste Oplossing:

Ziggo had beter hun best kunnen doen in oplossingen te denken dan zich te focussen op een kabel die niet naar behoren zou werken. Even voor het wijzigen van mijn Netflix wachtwoord werkte alles nog en aangezien Ziggo geen voor de hand liggende oplossing had komen ze met een kabel verhaal... Alle andere Apps werken wel naar behoren dus...
Wanneer ik tevreden ben? Laat Ziggo eens creatief met mij meedenken naar een oplossing...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan1968