Klacht: Moeite met opzegging bij Ziggo

op 11 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Hoi. Ik heb een overstapservice van Ziggo naar nieuwe provider gebruikt. Op 24-11-2016 om 12:23 werd ik gebeld door Ziggo nummer 020 719 2360 met een vraag of ik wil opzeggen. Ik beantwoorde: “Ja, ik wil alle diensten opzeggen, want ik ga naar nieuwe provider”. Ik hoorde, dat het jammer is, maar u kunt mij toch niet vasthouden. Nieuwe provider is al vanaf 27.12.2016 aangesloten en ik had steeds internet en digitale TV van Ziggo. Ik schreef via Twitter over deze situatie en kreeg antwoord: “Ik ben overigens wel zeer verbaasd over de antwoorden van mijn collega’s. Er wordt telkens aangegeven dat je gebruik maakt van de overstapservice en dat wij niks voor je kunnen betekenen. Ik ga hier verandering in aanbrengen en het abonnement voor je stopzetten.” Na paar dagen kreeg ik retoursdozen om apparatuur terug te sturen. Ik heb de apparatuur teruggestuurd op 6-1-2017. Vandaag heb ik een factuur voor hele januari 2017 gekregen, terwijl ik op 24-11-2016 tijdens telefoongesprek bevestigde dat ik wil meteen opzeggen. LET OP! Ziggo doet moeilijk met opzeggen! Ik heb nooit verwacht.

als factuur geannuleerd is

Alle klachten die gemeld zijn door zdzis