Klacht: Al een week geen digitale televise

op 11 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zus heeft al een week lang geen digitale tv,omdat de modem die ze gebruikt afgesloten is.
Reden van afsluiting: een door haar ,14 dagen gelden teruggestuurde, Horizonbox is geactiveerd en haar tv modem is afgesloten.
Het lukt Ziggo niet om haar modem weer te activeren,ondanks elke dag een telefoongesprek met Ziggo.

Gewenste Oplossing:

Als ze weer digitale tv heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ekampijon